Wednesday, December 9, 2009

Live game musim depan di ESPN

ESPN disahkan akan menyiarkan perlawanan FA Women's Premier League yang akan dikenali sebagai Women's Super League mulai musim depan.. Ianya satu berita baik buat peminat-peminat Arsenal yang mahu menonton perlawanan Arsenal Ladies mulai musim depan..

Atikah harap ESPN astro di Malaysia ini juga tidak ketinggalan untuk menyiarkannya walaupun siaran ulangan.. Dan sejujurnya Atikah teramat-amat gembira apabila Atikah mendengar berita ini.. Selalunya kalau nak tengok kena fly ke London.. Walaupun tiket kadang-kadang free tapi tiket kapal terbang dengan penginapan saja sudah cukup mahal..

Tapi dengan ESPN mengambil alih kita juga boleh melihat highlights atau pun kita boleh tengok game secara perlawanan dengan lebih mudah berbanding sebelum ini dengan hanya perlu online sahaja.. Jadi sememangnya perjanjian ini memberikan sedikit kelebihan untuk Atikah memberikan post match perlawanan Arsenal Ladies dengan lebih bagus lagi..

Lagenda Arsenal Ladies iaitu Kelly Smith yang sebelum ini merungut kerana sukar untuk menyaksikan perlawanan pasukan Arsenal Ladies nampaknya boleh menarik nafas lega selepas ESPN akan menyiarkan perlawanan tersebut.. Dan Kelly Smith boleh mengajak rakan-rakan sepasukan the Gunners seperti Alex Scott, dan yang akan menyertai mereka tahun depan ialah Katie Chapman.. Adios!!

0 comments:

Post a Comment