Monday, August 17, 2009

University of Hertfordshire

Universiti Hertfordshire mempunyai ramai pelajar-pelajar daripada Arsenal Ladies.. Sememangnya Universiti Hertfordshire memang berkait rapat dengan Arsenal Ladies.. Jadi disebabkan itulah ramai pemain-pemain Arsenal belajar di Universiti Hertfordshire..

Penjaga gol ketiga Arsenal Ladies berusia 19 tahun ini iaitu Sarah Quantrill kini berada di tahun keduanya di Universiti Hertfordshire..

Jennifer Beattie.. Pemain pertahanan Arsenal Ladies berusia 18 tahun ini baru sahaja menyertai Arsenal Ladies pada 2 Julai yang lalu.. Dan sekarang ini Jennifer Beattie akan belajar di Universiti Hertfordshire..

Natalie Ross.. Pemain tengah berusia 20 tahun ini juga merupakan salah seorang pelajar di Universiti Hertfordshire..

Cuma Claire Smith ini saja bukan pemain Arsenal Ladies.. Tetapi hasil daripada pelajarannya bersama Universiti Hertfordshire.. Claire kini merupakan physiotherapi Arsenal Ladies selepas menerima degree pada tahun 2005..

Okey inilah sahaja senarai pemain-pemain Arsenal yang sedang belajar di Universiti Hertfordshire.. Tetapi hakikatnya ialah sememangnya Universiti Hertfodshire mempunyai kaitan rapat dengan Arsenal Ladies.. Adios!!

0 comments:

Post a Comment